مصاحبه آرشیو خبر ها
دفاع قاطعانه كامورانزی از ماندن هیگواین در یووه

دفاع قاطعانه كامورانزی از ماندن هیگواین در یووه

 

انگیزه و مبارزه گونزالو هیگواین در تمرینات یووه آنچنان همه را غافلگیر كرده كه حتی پیشكسوتان این باشگاه نیز ماندن او در جمع بیانكونری را نه‌تنها منفی بلكه برای تیم مثبت ارزیابی می‌كنند. یكی از همسویان با این دیدگاه مائورو ژرمن كامورانزی وینگر سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس است.

 

او در گفتگو با Radio BiancoNera در خصوص هیگواین، یوونتوس، بازار نقل و انتقالات این باشگاه و وضعیت این روزهای خودش صحبت كرده است.

 

 

آنطور که در روزنامه‌ها خوانده‌ام دیبالا، هیگواین و ایکاردی در مرکز بازاز نقل و انتقالات این روزهای یووه قرار دارند؛ البته اگر مدیران همه حقیقت‌های بازار را آشکار کرده باشند.
تا آنجا که می‌دانم گونزالو هیگواین در هفته‌های اخیر به سختی و با تمام وجود تمرین می‌کند. فکر می‌کنم اگر او در تورین بماند با توجه به پشتکار و انگیزه‌های فراوانش و با در نظر گرفتن اعتقادی که مائوریتسیو ساری به او دارد بتواند عملکرد خوبی را در فصل پیش‌رو از خود به نمایش بگذارد. در واقع احساس می‌کنم او در یووه خواهد ماند؛ خصوصاً آنکه میل بالای او برای ماندن و حضور فوق‌العاده خوب و با انگیزه در تمرینات این گمانه را به وضوح تقویت كرده است.
مائورو ایکاردی را واقعاً دوست دارم. به نظر من او یکی از 8 مهاجم برتر حال حاضر فوتبال دنیا است. با این حال بعید می‌دانم او گزینه‌ معاوضه با پائولو دیبالا باشد. پیش از صحبت در مورد احتمال این انتقال باید دید که آیا اساساً ویژگی‌های بازیکنی مثل دیبالا برای تیم تحت هدایت آنتونیو کونته با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد مورد نیاز ضروری است یا خیر.
كیه‌لینی و بوفون تنها همبازیان بازمانده از دوران حضورم در یوونتوس هستند كه همچنان با بهترین كیفیت در این تیم حضور دارند. بازگشت جی‌جی بهترین تصمیم بود. تصور می‌کنم او بازگشت تا یکبار دیگر آنچه را پیش‌تر نیز برای یووه انجام داده بود تکرار کند. او به خانه بازگشت تا سهم خود در قبال تیم محبوبش را ادا کند.
من دیدارهای دوستانه یوونتوس در هفته‌های اخیر را ندیده‌ام اما از طرفی نیز بعید می‌دانم ساری همان ایده‌ها و نسخه‌های پیشین‌اش در ناپولی را برای یووه به کار بگیرد. قطعاً نگاه تاکتیکی او تکامل یافته و این نکته را فراموش نخواهد كرد که در یووه «نتیجه» واجد چه ویژگی‌های کلیدی و مهمی است.
راستش مسیر قهرمانی یووه در رقابت‌های این دوره سری A را بسیار دشوار می‌بینم. با این همه امیدوارم یووه ایفاگر نمایش‎هایی خوب در کنار نتایج مثبت باشد.
حضور در تورهای آماده‌سازی در خارج از كشور و دیدار با هوادارانی كه مجال دیدار با بازیكنان تیم محبوب‌شان را ندارند یك فرصت جالب‌توجه است. با اینكه این تورها انرژی زیادی از بازیكنان می‌گیرد اما نمی‌توان دستاوردهای اقتصادی‌شان را نیز نادیده انگاشت. با این حال یكی از مهم‌ترین نیازها در بازگشت از این سفرها، بازگرداندن تعادل به تیم است.
دیدار دوستانه در ویلار پروسا یكی از برنامه‌های زیبای یوونتوس پیش از شروع هر فصل است. متأسفانه امسال نمی‌توانم در این برنامه حضور پیدا كنم وگرنه حتماً با سه فرزندم (كه دوتای آنها یوونتوسی و سومی طرفدار تورینو است) برای تماشای این بازی به آنجا می‌رفتم. 
از سال 2014 تا 2017 در آمریكای‌جنوبی و كشور مكزیك مربیگری كرده‌ام. با این حال برای كار در اروپا نیاز به مجوز دارم كه امیدوارم با شركت در دوره مربیگری كه در ماه سپتامبر توسط یوفا برگزار می‌شود بتوانم در اروپا نیز مربیگری كنم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: